Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2010 13:02 - Ако бях...
Автор: vilidimova Категория: Поезия   
Прочетен: 938 Коментари: 0 Гласове:
4



Ако бях птица,
щях да съм славей, пеещ влюбено, кацнал на рамото ти.
Ако бях животно,
щях да съм коте, мъркащо нежно в ръцете ти.
Ако бях дърво,
щях да съм върба, галеща с вейките си лицето ти.
Ако бях вода,
щях да съм извор студен, утоляващ жаждата ти.
Ако бях стихия,
щях да съм огън буен, разпалващ страстта ти.
Ако бях посока,
щях да съм изток, за да те водя вечно към изгрева.
Ако бях път,
щях да съм булевард, водещ те право в сърцето ми.
Ако бях книга,
щях да съм роман, описващ мечтите в живота ти.
Ако бях песен,
щях да съм балада, звучаща тихо в душата ти.
Ако бях небе,
щях да съм дъгата му, пръскаща цветове над главата ти.
Ако бях цвете,
щях да съм роза, напомняща ти за любовта си.
Ако бях дума,
щях да съм „любима”, изричана плахо от устните ти.
Ако бях отговор,
щях да съм „да”, звучащ в съгласие с въпросите ти.
Ако бях ангел,
щях да съм пазител, разперил криле над мечтите ти.
Ако бях подарък,
щях да съм този, който винаги блуждае в желанията ти.

Ако бях… но аз не съм!
Аз съм щастливката, покорила сърцето ти!
Аз съм жената, дарила те с любовта си!




Гласувай:
4



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vilidimova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 728211
Постинги: 282
Коментари: 1126
Гласове: 6776
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930