Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2016 02:42 - Както всеки път
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1103 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 10.02.2016 03:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                 - Уморявам се от безразличието ти. Не показваш по никакъв начин, че искаш да бъдеш с мен. Не усещам, че ме искаш, че ме обичаш, че държиш на мен. Сякаш ти е все тая. - не се уморяваше да говори.

                Не ми се случваше за първи път. Явно буксувах в някакъв етап на връзката - горе-долу по едно и също време от връзката /между шестия и осмия месец/. Мъжете ме отегчаваха еднакво. Изцеждах най-доброто и най-интересното в самото начало, а след това се отегчавах безобразно. Чувството и вкусът са еднакви. Думите са еднакви. Раздялата е еднакво желана. Смелостта еднакво липсва. Обикновено раздялата настъпва след третия сериозен разговор на тази тема. След пакетче от 10 носни кърпички, половин литър червено вино и някой филм от колекцията "когато съм напушена като куче", се чувствам добре и продължавам напред.

                Докато слушам дежа ву лекцията, си преговарям заучения отговор и го изстрелвам, когато му дойде момента. В тези моменти се радвам, че съм актриса. Понякога го приемам хладнокръвно и вбесявам противника, който ме зарязва и всъщност не е противник и не ми прави лошо, а услуга. Друг път пък, рева и се кълна в любовта си, но все пак вземам "трудното" решение да прекратим отношения и да си останем приятели, обаче не си оставаме по взаимно несъгласие. Случвало ми се е да се загубя между редовете на мислената ми реч и да не мога да се включа навреме, което дразни "противника", защото разбира, че не го слушам. Учтиво премълчавам това, че знам наизуст речта му. Заслужавам як пердах, но гледам да се придържам към ролята на жертва.

                Знаете ли, аз съм ужасен човек и дано никога не ме срешнете! Изпълнена съм с абсурди и необясними нещо си. Мразя да се обяснявам или да превеждам думите и постъпките си. Господи, свободна съм да се държа като пълна идиотка.. Щом го правя, значи го искам, а последното, което бих искала е да държа реч... Толкова съм млада.. а хората ме карат да се чувствам изгнила. Не, не съм! Просто нямам достатъчно търпение и енергия да се доказвам. Хората идват и си отиват. Жалко, че не взимат със себе си драмите, а складът ми е задръстен вече. Черното отива на кожата ми, хулете ме неуморно.. толкова е нормално. Сълзите не са истински, да знаете! Всичко е фалш. Аз съм фалшива, защото раздадох истинското на просяците..на бедняците..

                Надрасках това в черновите на ума си и забелязах, че ме гледа въпросително. Монолотът ми винаги започва по един и същ начин:

                - Аз съм виновна за всичко.. - загледах се в лака си - просто съм си такава. - въздъхнах.

                - Каква? -попита ме гневно.

                - Луда! - умирах от желание да му кажа, че съм луда да се занимавам с идиоти като него, но го спестих - Луда съм, защото ми харесва да съм сама. Това е самата истина.

                И наистина беше така. Беше ми приятно да бъда сама. Хората ме изцеждат. Извличат целия ми позитивизъм, а после ме натоварват с проблемите си. Докато слушам всеки път сърцераздирателните речи на събеседниците си, вътрешното ми Аз раздира душата ми и крещи в мозъка ми, праща сигнали, че не ми дреме, но аз съм актриса и се старая да мютвам честността си. Отново се изгубих в размислите си..

                - Не те разбирам. Това е най-тъпото оправдание. Не ми стига.

                Знаеш ли, всъщност, ти си тъп, а не отговорът ми. Но понеже съм учтива и що годе възпитана, ще го преглътна.

 



Тагове:   раздяла,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. silver4eto - "Толкова съм млада. . а хората ...
16.03.2016 00:44
"Толкова съм млада.. а хората ме карат да се чувствам изгнила." - straight to the heart... Харесва ми как пишеш
Поздрав
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 223280
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031