Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2013 13:49 - Рожден ден...
Автор: vilidimova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2844 Коментари: 8 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес празнува своя рожден ден, обичания от мен български поет Недялко Йорданов.
Желая му здраве и творческо вдъхновение!

image

Обърни се назад. И смутен погледни

към далечната сянка на далечните дни.

Невъзможна възможност… да се върнеш при тях.

Може би е опасно… Може би те е страх?

 

 

Ти си толкова мъдър. Ти си толкова стар.

Като гърбица мъкнеш своя дълъг товар.

Няма време, обаче… Но дали си готов?

Да се върнеш обратно… Там, при свойта любов.

 

 

И дали има смисъл… С това старо лице.

И с това изхабено от живота сърце.

Този ден е подарък… И е даден в аванс

за последната права… за последния шанс.

 

 

    
*     *     *     *     *

МЛАДОСТТА СЕ ЗАВРЪЩА
По зелената улица
към уютния дом
тя върви най-нахално…
Ето… влиза със взлом…

И със страст ме прегръща…
Задушава ме с вик…
Младостта се завръща -
пък макар и за миг.

Хирургично, без милост
впива свойта игла.
Младостта се завръща
и ми шие крила.

Младостта се завръща -
пее вятърът щур.
Младостта се завръща –
туй е пълен абсурд

Знам, че никой не може
да го разбере…
Младостта се завръща,
мое старо море.
Ето… гмуркам се… плувам…
в моя стил бътерфлай.
От брега до небето…
От начало до край…

Моя детска съблазън…
Моя смелост… Мой страх.
Като първа целувка.
Като тайна… И грях…

Младостта се завръща…
Няма грешка… На пук…
Ужас! Как ме обърква…
Там ли съм… Или тук…

Или просто това е
мимолетно здравей…
Стар тийнейджър… Добре, де…
Стига толкоз… „ОК”.

Младостта се завръща…
Няма време, нали?
Неочаквано същата…
Боже мой, как боли!

Как витае въпросът:
За къде? До кога?

Младостта се завръща
само днес и сега…

Или още и още…
До когато умрем…
Младостта се завръща…
Не съвсем… не съвсем…

www.nedialko.net/












Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Аз съм стар. Страшно стар. Тъжно ...
18.01.2013 13:52
Аз съм стар. Страшно стар. Тъжно стар. Аз съм стар безнадеждно.
Като лист от ноември съм стар, но стоя на дървото прилежно.

Аз съм стар като вятъра, който ще духне и ще го открадне.
Като вечната пръст аз съм стар - на която той бавно ще падне.

Аз съм стар като стар тротоар, със зелена трева между старите плочи.
Като счупен пристанищен фар, който още мъждука, ...но посоката сочи.

Аз съм стар. Странно стар… Но със чар… Superstar!.. пред финала.
Аз съм стар като нова любов… И съм стар като стара раздяла.

Аз съм стар, уморен, отегчен, победен от безкрайните битки.
Запъхтеният пулс на живота още блъска по моите китки.

Моя малка… Ах, колко съм стар… В тази твоя прекрасна поява.
Все по-стар, страшно стар, тъжно стар, непрекъснато стар от тогава.

Ти не знаеш колко съм стар… Затова ме наричай по име.
Забрави ме - когато ме няма… Но когато ме има - помни ме!
.......................................................................................

Недялко Йорданов
цитирай
2. vilidimova - Той ще бъде запомнен!
18.01.2013 14:07
hristo27 написа:
Аз съм стар. Страшно стар. Тъжно стар. Аз съм стар безнадеждно.
Като лист от ноември съм стар, но стоя на дървото прилежно.

Аз съм стар като вятъра, който ще духне и ще го открадне.
Като вечната пръст аз съм стар - на която той бавно ще падне.

Аз съм стар като стар тротоар, със зелена трева между старите плочи.
Като счупен пристанищен фар, който още мъждука, ...но посоката сочи.

Аз съм стар. Странно стар… Но със чар… Superstar!.. пред финала.
Аз съм стар като нова любов… И съм стар като стара раздяла.

Аз съм стар, уморен, отегчен, победен от безкрайните битки.
Запъхтеният пулс на живота още блъска по моите китки.

Моя малка… Ах, колко съм стар… В тази твоя прекрасна поява.
Все по-стар, страшно стар, тъжно стар, непрекъснато стар от тогава.

Ти не знаеш колко съм стар… Затова ме наричай по име.
Забрави ме - когато ме няма… Но когато ме има - помни ме!
.......................................................................................

Недялко Йорданов


Той ще бъде запомнен, защото има прекрасни стихове, които са обичани от всички!

Благодаря, Христо!
цитирай
3. apostapostoloff - За него ли Карбовски написа
18.01.2013 14:19
паметните редове:

"Недялко яде лайна в НДК"?
цитирай
4. vilidimova - Да.
18.01.2013 14:54
apostapostoloff написа:
паметните редове:

"Недялко яде лайна в НДК"?

Този проект на Карбовски мога да нарека само така - една голяма гадост.
.....................................................................
Благодаря за посещението на блога ми и... приятен следобед!
цитирай
5. valben - Прекрасен поет!
18.01.2013 15:12
За мен най-добрият от живите! Поклон!
цитирай
6. vilidimova - Благодаря!
18.01.2013 15:33
valben написа:
За мен най-добрият от живите! Поклон!

И аз мисля така!
цитирай
7. priqtel12 - Да е жив и здрав!
18.01.2013 15:43
Харесвам написаното от него, защото докосва душата и винаги събужда емоция в нея.

Поздрави!
цитирай
8. vilidimova - Така е!
18.01.2013 17:05
priqtel12 написа:
Харесвам написаното от него, защото докосва душата и винаги събужда емоция в нея.

Поздрави!

Неговите стихове са за душата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vilidimova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 723531
Постинги: 282
Коментари: 1126
Гласове: 6774
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031