Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2011 23:43 - Някой като теб
Автор: vilidimova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2117 Коментари: 7 Гласове:
19

Последна промяна: 27.06.2011 22:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Разбрах, че си се устроил;
Че си намерил момичето/жената и си женен днес;
Разбрах, че мечтите ти са сбъднати;
Предполагам, че тя ти е дала това което аз неможах.

Стари приятелю, защо си толкова срамежлив?
Не е типично за теб да се сдържаш(емоциите) и да се криеш от лъжата.

Не ми се щеше да се появя непоканена;
Но неможах да стоя далеч, не могах да се преборя(с чувствата);
Надявах се, че като видиш моето лице ще си припомниш,
Че за мен, това не е края.

Няма значение, аз ще намеря някой друг като теб;
Желая ти нищо друго освен само най-доброто.
Не ме забравяй, умолявам те, помня когато ти каза:
"Понякога любовта е трайна, но понякога боли"
"Понякога любовта е трайна, но понякога боли", да.

Ти знаеш как времето лети;
Вчера беше (истинското) време на живота ни;
Родени и израсли w лятна омара/мараня;
Обвързани чрез изненадата(подаръка) на нашите славни дни.

Не ми се щеше да се появя непоканена;
Но неможах да стоя далеч, не могах да се преборя(с чувствата);
Надявах се, че като видиш моето лице ще си припомниш,
Че за мен, това не е края.

Няма значение, аз ще намеря някой друг като теб;
Желая ти нищо друго освен само най-доброто.
Не ме забравяй, умолявам те, помня когато ти каза:
"Понякога любовта е трайна, но понякога боли", да.

С нищо не може да се сравни, с никакви тревоги, с никакви грижи(безспокойства)
Грешки и разочарования създават спомени
Кой би предположил, че те така ще горчът?

Няма значение, аз ще намеря някой друг като теб;
Желая ти нищо друго освен само най-доброто.
Не ме забравяй, умолявам те, помня когато ти каза:
"Понякога любовта е трайна, но понякога боли"

Няма значение, аз ще намеря някой друг като теб;
Желая ти нищо друго освен само най-доброто.
Не ме забравяй, умолявам те, помня когато ти каза:
"Понякога любовта е трайна, но понякога боли"
"Понякога любовта е трайна, но понякога боли", да...


lyricstranslate.com/







Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - Помниш ли онази приказка: жената изгорила кожата на чудовището и мъжът си тръгнал....
20.04.2011 03:43
а когато пак го намерила, тъкмо било навечерието на сватбата му с друга и тя си измолила три нощи в преддверието на спалнята, като разказвала и разказвала историята си, докато я чул и си спомнил...
Горният текст ми напомня за тази приказка:))))
цитирай
2. smile999 - Съкровенни, лични болки. . . Светъл ...
20.04.2011 09:26
Съкровенни, лични болки...
Светъл ден, с обич, усмивки и светли мисли!:-)
цитирай
3. vilidimova - Да...
20.04.2011 13:39
razkazvachka написа:
а когато пак го намерила, тъкмо било навечерието на сватбата му с друга и тя си измолила три нощи в преддверието на спалнята, като разказвала и разказвала историята си, докато я чул и си спомнил...
Горният текст ми напомня за тази приказка:))))

Де да можеха всички любови да завършват така добре...
Но пък има и друга приказка - Когато обичаш някого дай му свобода. ще дойде ден да го оцени и ако и той изпитва същото като теб, ще се върне.
цитирай
4. vilidimova - Съкровенни, лични болки. . . Светъл ...
20.04.2011 13:40
smile999 написа:
Съкровенни, лични болки...
Светъл ден, с обич, усмивки и светли мисли!:-)

Болки, които не малко хора изпитват... Но това е живота...
Слънчев ден и на теб! :)
цитирай
5. rotazia - Голям хит в Англия!
26.04.2011 03:13
Пожелавам ти нищо друго, освен само най-доброто!
цитирай
6. vilidimova - :)
26.04.2011 13:50
rotazia написа:
Пожелавам ти нищо друго, освен само най-доброто!

Благодаря! И аз ти желая същото и то по много...
цитирай
7. martiniki - стаята на ехото...
26.06.2011 20:19
razkazvachka написа:
а когато пак го намерила, тъкмо било навечерието на сватбата му с друга и тя си измолила три нощи в преддверието на спалнята, като разказвала и разказвала историята си, докато я чул и си спомнил...
Горният текст ми напомня за тази приказка:))))



а песента е страхотна, и аз я запазих в пост; Адел ме спечели от първо слушане
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vilidimova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 728188
Постинги: 282
Коментари: 1126
Гласове: 6776
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930